Vineri 30 septembrie.
Așteptam uber-ul în fața hotelului Marriott.
B 0 Naiba mai știe ce număr ajunge în parcarea hotelului.
Se deschide portiera și văd o siluetă.
Un domn la costum coboară.
El abia ajunge la conferință și eu deja trebuie să plec, îmi spun în gând.
Un bellboy se grăbește către mașină.
Ce bună ziua domnule bine ați venit să mai spună că hop apar eu.
Știți fazele alea din filmele americane cu trafic aglomerat și bătăliile purtate pentru un taxi? Fix așa m-am simțit.
Am șansa să vânez din nou un uber pentru a ajunge la Future of Media zis și fratele mai mic al lui Webstock. Conferința are loc pe 23 noiembrie la Hotel Ramada Parc. Am fost anul trecut pentru prima oară și cum am aflat de înscrierile din acest an m-am apucat de completat formularul. Formular pe care și bloggerul de tine îl poate completa aici. Grăbește-te căci locurile sunt limitate. 100 de locuri gratuite pentru bloggeri! Ce mai aștepți?
Programul este împărțit în 4 secțiuni
- Media & Advertising Outlook 2017 – 2018
- Major trends with big impact in Romanian marketing
- Behind the scenes of highly creative digital campaigns
- How to run a succesful influencer marketing campaign
Hai și tu la reuniunea specialiștilor din media, advertising și mobile! Înveți chestii faine, iei și notițe dacă vrei. Serios acum, sunt singura care încă apelează la foaie și pix, nu la laptop?
A apărut între timp și lista cu speakeri: http://www.2017.futureofmedia.ro/ Să tot dai scroll 😀