Irina Rimes se alătură campaniei #LikeYourself

Irina Rimes #LikeYourself
Irina Rimes #LikeYourself

Caravana NIVEA #LikeYourself ajunge pentru al treilea an consecutiv în liceele din România. De această dată ambasadoarea caravanei este Irina Rimes. O artistă care s-a zbătut să reușească pe plan muzical, iar de câțiva ani ne încântă cu piesele diferite parcă tot ce auzisem înainte. Ne zâmbește de sub bretonul drept și ne îndulcește cu accentul ei.

Scopul caravanei este acela de a ajuta elevele să învețe că cel mai important like este acela pe care ți-l dai singură. Nu mă refer la un click pe care îl apeși după ce ai urcat o poză. Mă refer la a avea grijă de tine, de tenul tău, de starea ta de bine și de a învăța că ești frumoasă și specială. Dar cel mai important, la încredera în tine.

Este important ca în astfel de campanii să se implice și personalități pe care le admirăm. Nu doar pentru reclamă, ori pentru awareness ci și pentru a ne trezi puțin la realitate. Un om care acum se bucură de lumina reflectoarelor, cândva, s-a confruntat cu aceleași probleme ca noi. Încrederea în sine se învață și se construiește în timp.

Irina Rimes a pregătit un video în care le invită pe fete să se alăture caravanei #LikeYourself, să creadă în ele și să se placă așa cum sunt.

Pe durata anului școlar 2018-2019, artista va interacționa cu fetele din licee și le va oferi sfaturi despre încrederea în sine. Ea va participa la trei întâlniri din cadrul liceelor, iar la alte 10 li se va alătura pe Skype.

Irina Rimes a declarat: “Am acceptat cu mare plăcere să fac parte din campania NIVEA #LikeYourself, pentru că susțin cu tărie faptul că încrederea în sine este un lucru foarte important și aș dori să transmit asta tuturor fetelor. Eu însămi am avut probleme cu tenul și încrederea în mine în adolescență și mi-aș fi dorit să existe cineva care să mă ajute”

Caravana #LikeYourself este un proiect național de educație demarat în octombrie 2016 și desfășurat în licee din toată țara. Ideea caravanei a pornit de la un studiu* conform căruia doar 10% dintre românce consideră că este important să aibă grijă de pielea lor, România situându-se pe ultimul loc în regiune la acest capitol. Rezultatele cercetării mai arătau că, în țara noastră, doar una din trei gospodării achiziționează cel puțin o dată pe parcursul unui an o cremă de față sau de corp.

* Studiul GfK care monitorizează întrebuințarea casnică a bunurilor de larg consum 2015. Studiul GfK Panel de gospodării are la bază informaţii obţinute prin monitorizarea consumului casnic pentru toate categoriile de produse de larg consum, prin intermediul cercetării de tip Panel de Consumatori a GfK România, pe un eşantion de 3.000 de gospodării, reprezentativ la nivel naţional.

Din această campanie fac și eu parte. Sunt doar una dintre miile de fete care s-au înscris. Mă puteți urmări pe Instagram pentru a vedea postările mele din cadrul campaniei, iar la finalul lunii va începe următoarea etapă #LikeYourself.

Puteți afla mai multe accesând site-ul NIVEA și paginile de Facebook și Instagram.