Alte povești horror cu comenzile online

cumpărături online

Sunt o leneșă și nu suport să pierd timpul prin magazine, așa că prefer de fiecare dată să comand online. Cred că o să ajung genul acela de cat lady care va comanda și biscuiții și hârtia igienică să îi ajungă la ușă. Cu toate astea, trec prin diferite situații horror și mă gândesc că mai bine mergeam totuși la magazin. Două astfel de situații s-au întâmplat chiar de curând.

Comanda eMAG aliexpress

Îmi căutam un stylus pen cu care să pot desena mici detalii pe telefon/ tabletă. Vreau să îmi comand o tabletă grafică, dar am vrut să încep ușor. Cum pe aliexpress comenzile vin într-o lună dacă ești norocos cu stea în frunte, am apelat la sfântul eMAG. Doar că am făcut greșeala să comand de la un partener eMAG. L-am comandat pe dânsul, care pe Youtube este promovat drept o variantă super ieftină pentru cei care vor să ia notițe, ori să mâzgălească ceva pe tabletă. Problema este că produsul din imagine nu este cel care ajunge la tine acasă.

Ce a ajuns la mine este un fake care nu funcționează. Ca orice român veritabil, i-am dat retur să îmi iau cei 19 lei înapoi. Însă când am citit că mă costa în jur de 20 de lei să îi dau retur, am făcut o incantație ca să reușesc să calculez și ieșeam în pierdere. Am sunat să anulez returul și cine s-a trezit după două zile cu curierul la poartă să predau penul? EU! S-a rezolvat, nu am plătit nimic, dar am acum un pen chinezesc bun de nimic. Mulțumesc IIBAL 😀

Comanda dpap

Mie nu îmi place să insist, doar că uneori nu ar strica. Dădusem o comandă la dpap pe 9 august și pe 23 august încă nu îmi ajunseseră produsele, dar eu tot calmă am fost. În ziua în care am dat comanda am fost sunată că anumite produse nu sunt pe stoc. Eu când aud asta mă apucă toate alea. De ce nu actualizează cineva site-ul? Dar nu e vina duduii care sună și ea deja îmi pregătea o listă cu produse similare. Perfect! Doar că lista nu a venit. Mai dau câteva mail-uri, la care evident nu mi s-a răspuns, dar oferte și rugăminți să răspund la chestionarele lor primeam.

După destule zile mă decid să sun. Tipul de la telefon își cere scuze și îmi spune că va dura cam 20 de minute să îmi trimită lista cu produsele pe care le pot înlocui. La cât timp așteptasem, 20 de minute păreau un dar dumnezeiesc. Credeți că a ajuns acea listă la mine? Nu!

Mai trec zile, mai trec nopți și sun iar. Duduia de la telefon nu se poate băga peste comanda colegului, dar îmi garantează că mă va contacta el în aceeași zi și rezolvăm. Nope. Ce-i drept avusesem un apel nepreluat de la cineva în ziua aia, dar nu eram lângă telefon și nici vreun mail/mesaj nu primisem.

M-am enervat și nu suport să sun, mai ales dacă sunt nervoasă. Am trimis random un mail către cineva care se ocupă de comenzi și am reușit să anulez comanda. Acum aștept refund. O să fie fun. Sper să nu ajungă abia nepoții mei să vadă acei bani.

În caz că veți da comenzi la dpap și apare la starea comenzii Suspendată…vă țin pumnii!

 

 

P.S. Știu că nu e prea interesant ce am scris și doar mi-am exprimat frustrările, dar sper ca aceste rânduri să vă convingă că niciodată nu este de vină persoana care vă răspunde la telefon și oricine mai poate uita/ greși. Și să nu comandați niciodată de la dpap sau IIBAL :))