Alte povești horror cu comenzile online 2.0

cumpărături online

Credeați că am terminat poveștile horror cu comenzile online? Hell no!

Nu mă înțelegeți greșit, ador faptul că îmi pot comanda orice online și nu trebuie să stau la coadă, să mă enervez că m-am dus degeaba la magazinul x ori să mă caut de mărunt. Comenzile online mă ajută să fiu această mândră introvertită și să mut holbatul la rafturi cu scrollatul pe pagini interminabile cu produse.

Asta nu înseamnă că nu îmi vine uneori să îmi smulg părul din cap datorită acestor comenzi. În opinia mea, dacă ai plătit în avans pentru un produs te aștepți să îl și primești în termenii stabiliți. Adică în stare bună, în numărul de zile indicat pe site, fix ce ai comandat, la același preț, etc. Doar că de cele mai multe ori mă lovesc de stocuri neactualizate pe site, operatori angajați în alte convorbiri, lălăială până la recuperarea banilor și întârzierea livrării.

Însă este un lucru care mă enervează la culme. Am observat deseori că dacă nu le dai tag pe Facebook, ori dacă nu le dai un mesaj pe Facebook, ești inexistent pentru ei. Cum să ne convingem că putem trăi fără social media și fără validarea prietenilor virtuali, când IKEA știe să răspundă doar pe Messenger?

Explicația este cred eu destul de simplă. S-au dus vremurile în care recomandările se făceau prin viu grai. Acum verificăm ratings, citim recenzii și comentarii. Este normal să fie foarte atenți la ce postează și la felul în care răspund clienților pe platformele de socializare. Știți expresia aia caietul este oglinda elevului? Eh, social media este oglinda retailer-ului.

Mă săturasem de telefoane, rugăminți și mailuri, așa că am postat cu tag pe Facebook pățaniile mele. Nu știu cum se face, dar după ce am postat s-au rezolvat toate. Probabil noroc chior, dar am pățit în trecut ca doar după o postare pe Facebook să fiu băgată în seamă.

V-am mai povestit de DPAP și nu îi recomand deloc. Sunt neserioși și nu voi mai comanda de la ei. Am primit în cele din urmă banii înapoi, dar nu am înțeles niciodată de ce banii îmi pot fi blocați imediat cum fac comanda, dar când vine vorba de returnat procedura e mereu greoaie.

Stocul neactualizat este atât de enervant, mai ales când mai și suni, ori dai mail ca să te asiguri. Am primit în cele din urmă produsele, dar nu a fost respectat termenul prevăzut pe site.

Cu IKEA în mod surprinzător s-a rezolvat. A venit comanda cea nouă în câteva zile, iar banii din prima comandă au fost returnați înainte de termenul de 14 zile comunicat.

 

Morala acestei povești? Luați de la IKEA doar mâncare 😀